صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / ارتباطات بازاریابی در صنعت هتلداری و گردشگری + فایل PDF
ارتباطات بازاریابی در صنعت هتلداری و گردشگری + فایل PDF - تصویر 1

ارتباطات بازاریابی در صنعت هتلداری و گردشگری + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 21/بهمن/1397

گروه آموزشی هتل‌نیوز - حوزه‌های صنعت هتلداری و گردشگری مدرن به سرعت در حال تغییر است و این تغییر در پاسخ به نیازهای فزاینده مصرف‌کنندگان و نیز استحکام محیط بازاریابی و رسانه، منجر به افزایش تاکید بر استراتژی‌های ارتباطی شده است.

چگونه استراتژی‌های ارتباطی می‌توانند تقاضای متغیر و چالش‌ برانگیز مصرف‌کنندگان مدرن را برآورده کرده و مزیت رقابتی شرکت را حفظ کنند؟

مفاهیم، استراتژی‌ها و موارد مورد بحث در کتاب ارتباطات بازاریابی در صنعت هتلداری و گردشگری ( Marketing Communications in Tourism & Hospitality ) ویژه صنعت گردشگری و هتلداری است.

این کتاب با استفاده از مطالعات موردی معاصر مانند گردشگری آفریقای جنوبی و قطارهای توریستی به تشریح و توضیح فعالیت‌ها و تئوری مرتبط با این صنعت می‌پردازد.

ترکیب مفاهیم تئوری با یک راهنمای عملی و تکنیک‌ها و مهارت‌ها، می‌تواند نشان‌دهنده نقش ارتباطات در ارائه خدمات هتلداری و گردشگری باشد.  

در این کتاب توسعه مهارت‌های عملی لازم برای درک، تفسیر و پیاده‌سازی راهبردهای ارتباطی در این صنعت به طور دقیق شرح داده شده است.

خواندن این کتاب برای دانشجویان مدیریت هتلداری ضروری محسوب می‌شود و یک منبع ارزشمند برای کارشناسان بازاریابی در این حوزه رو به رشد است.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...