صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری با تمرکز بر تجربه میهمان + فایل PDF
مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری با تمرکز بر تجربه میهمان + فایل PDF - تصویر 1

مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری با تمرکز بر تجربه میهمان + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 2/تیر/1398       آخرین ویرایش: 2/تیر/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری با تمرکز بر تجربه میهمان ( Managing Quality Service in Hospitality ) یک نسخه بین‌المللی از مفهوم خلق بهترین تجربه برای میهمان در صنعت هتلداری را آموزش می‌دهد. 

بسیاری از کتاب‌های دیگر در این زمینه به موضوع استراتژی خدمات متمرکز بر میهمان نپرداخته‌اند اما این کتاب به طور کامل به موضوع مدیریت سازمان‌های هتلداری با استفاده از مطالعات آکادمیک و تجربه واقعی در این صنعت می‌پردازد و برای این کار از تجربه شرکت‌هایی مانند والت دیزنی، Marriott، Ritz Carlton، رستوران‌های داردن، خطوط هوایی Southwest و بسیاری دیگر از شرکت‌های مطرح در این حوزه استفاده می‌کند.

متن این کتاب در سه بخش شامل استراتژی، کارکنان و سسیتم‌ها نوشته شده است و هر فصل شامل فعالیت‌های هتلداری است که برای دانشجویان و خوانندگان پیشنهاد می‌شود. در این فعالیت‌ها، دانشجویان به بازدید از سازمان‌های هتلداری در اطراف خود تشویق می‌شوند‌ تا با میهمانان، کارکنان و مدیران این سازمان‌ها دیدار داشته و از تجربیات آنها بهره‌مند گردند.

از فعالیت‌های دیگری که به دانشجویان پیشنهاد می‌شود، مراجعه به اینترنت برای بازدید از سایت‌های شرکت‌ها و سازمان‌های هتلداری است. در واقع هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر انواع کسب و کار که در صنعت هتلداری مشغول هستند، مورد مطالعه قرار می‌گیرند تا فرصتی برای بحث در مورد مفاهیم و اصول هتلداری ایجاد شود.

بخش‌های "اخلاق در کسب و کار" دانشجویان را تشویق می‌کنند تا مسائل اخلاقی مرتبط با موضوعات کتاب را تجزیه و تحلیل کنند. این کتاب همچنین دارای راهنمای پاسخ به پرسش‌های پایان فصل، سوالات مختلف، بحث در مورد مفاهیم مطرح شده، تمرین‌های اضافی، سوالات چند گزینه‌ای و مطالب اضافی برای کمک به مدرسین در آماده‌سازی سرفصل‌های تدریس نیز می‌باشد.

برنامه‌ها و مطالب ارائه شده در این‌ کتاب را می‌توان به عنوان بهترین مطالب قابل تدریس در مورد مدیریت سازمان‌ها و شرکت‌های هتلداری بزرگ و کوچک دانست.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...