صفحه اصلی / میزبانی / نقش یک میزبان در شغل میزبانی (بخش اول)
نقش یک میزبان در شغل میزبانی (بخش اول) - تصویر 1

نقش یک میزبان در شغل میزبانی (بخش اول)

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 26/اردیبهشت/1398

در این بخش از مجموعه مباحث تخصصی راجع به سرویس و شغل میزبانی به مطالبی در مورد نقش یک میزبان در شغل میزبانی می‌پردازیم.


نقش یک میزبان در یک رستوران

از مهمترین اهداف یک رستوران، ایجاد رضایت برای میهمانان و سودآوری است.

برای رسیدن به این اهداف، کارکنان باید در یک تلاش مشترک با یکدیگر متحد شوند.

از کارمندان انتظار می‌رود تا با یک رویکرد تیمی و با انجام وظایف شغلی از همکاران خود حمایت کنند.

چنین تلاش همه جانبه از سوی کارمندان، موجب ارائه بهترین خدمات به میهمانان خواهد شد.

به هر یک از کارمندان، شرح شغل و شرح وظایف داده شده و فعالیت‌های آنها مشخص می‌شود تا هیچ وظیفه‌ای در سازمان دوبار انجام نشود و هیچ کاری نیز از قلم نیفتد.

در حقیقت وظیفه اصلی یک میزبان این است که با ارائه خدمات خوب، کارآمد بودن، اجتناب از تلف کردن زمان و هزینه، مشارکت در ایمنی و بهداشت و پیروی از قوانین و مقررات تعیین شده به مدیریت کمک کند.

به خاطر داشته باشید که اگر همه کارمندان به عنوان یک تیم کار کنند و میهمانان را راضی نگه دارند، میهمانان بارها و بارها به رستوران شما باز خواهند گشت و شما همواره شغل خود را حفظ خواهید کرد. 


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...