کتابخانه بین المللی

از کتابخانه بخش هتل کتاب هتل نیوز می توانید کتاب مورد علاقه خود را در حوزه هتلداری با جزئیات بررسی و در صورت تمایل دانلود نمائید.


مباحث رایج در صنعت هتلداری و گردشگری + فایل PDF

مباحث رایج در صنعت هتلداری و گردشگری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌‌نیوز - صنعت هتلداری و گردشگری در سطح جهانی در حال تحول بوده و دستخوش تغییرات اساسی است. با پیشرفت سریع دانش و مهارت‌ها، شیوه‌های گذشته به روش‌های مختلف اجرا می‌شود. از این رو ضروری است که درکی از موضوعات جاری داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم. کتاب مباحث رایج در صنعت گردشگری و هتلداری ( Current Issues in Hospitality and Tourism ) به هشت بخش تقسیم شده است که مفاهیم گسترده زیر را شامل می‌شود: آموزش سازماندهی و مدیریت ( موضوعات عملی و روندهای فعلی در صنایع هتلداری، غذا و گردشگری ) نوآوری در محصولات غذایی بازاریابی هتلداری و گردشگری اسلامی روندهای کنونی در صنعت گردشگری این کتاب برای دانشجویان مدیریت هتلداری، پژوهشگران و نوآوران، دست‌اندرکاران صنعت، سیاست‌گذاران و برای کسانی که علاقه‌مند به تحقیقاتی در زمینه هتل‌ها، گردشگری و پذیرایی هستند، بسیار مفید خواهد بود.

ایجاد شده: 16/فروردین/1399       آخرین ویرایش: 17/فروردین/1399
توسعه صنعت گردشگری و هتلداری در جنوب شرق آسیا + فایل PDF

توسعه صنعت گردشگری و هتلداری در جنوب شرق آسیا + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب "توسعه صنعت گردشگری و هتلداری در جنوب شرق آسیا" ( Development of Tourism and the Hosptality Industry in Southeast Asia ) به بررسی نقاط مهم در صنعت گردشگری و هتلداری در کشورهای جنوب شرقی آسیا و جمع‌آوری چشم‌اندازها و نقطه نظرات علمی از محققان سراسر منطقه می‌پردازد. این کتاب برای دانشجویان مدیریت هتلداری، گردشگری و بازاریابی، خوانندگان علاقه‌مند در محیط‌های آکادمیک در سراسر جهان و همچنین متخصصان این صنعت یک منبع ارزشمند محسوب می‌شود. مطالب این کتاب ابتدا در مورد نقش مهم صنعت گردشگری و هتلداری با توجه به تحولات سریع اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی رخ داده در جنوب شرقی آسیا مباحثی را عنوان می‌کند. سپس دیدگاه‌هایی در مورد گردشگری پزشکی، گردشگری برای سالمندان و چندین تحول دیگر در بخش گردشگری و هتلداری را ارائه می‌دهد. در این کتاب می‌توانید مسیرهای آینده در این صنعت را با تأکید بر مدل‌های تصمیم‌گیری بررسی و مطالعه نمائید. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 10/اسفند/1398       آخرین ویرایش: 10/اسفند/1398
داستان‌های گردشگری ایران + فایل PDF

داستان‌های گردشگری ایران + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب داستان‌های گردشگری ایران ( Iran Tourism Stories ) پروژه‌ای است که در اواخر سال ۹۶ به پیشنهاد "زوراب پولولیکاشویلی" دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و با استقبال "علی‌اصغر مونسان" وزیر گردشگری کشور، آغاز شد و پس از ۱۸ ماه به پایان رسید. در این کتاب، ۱۴ روایت از فعالان و دلسوزان عرصه گردشگری در نقاط مختلف کشور از جمله روستاهای لپویی و پاسارگاد واقع در استان فارس، روستای فرحزاد در اصفهان، روستاهای قاسم آباد و جیره سر باقر خاله واقع در گیلان، روستای کلپورگان در سیستان و بلوچستان، روستای اصفهک در خراسان جنوبی، روستای دوپلان در چهارمحال بختیاری، روستای قلعه بالا در سمنان، جزیره قشم و نیز شهرهای همدان و تهران، گردآوری و منتشر شده است. در مقدمه این کتاب آمده است "به جرات می‌توان گفت که ایران یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های اصلی جهان است و یکی از طولانی‌ترین تمدن‌های شهری از قرن هفتم پیش از میلاد محسوب می‌شود. ایران که در موقعیتی استراتژیک بین شرق و غرب و در جاده تاریخی ابریشم قرار گرفته، دارای تنوع قومی بالایی است که به میراث‌فرهنگی بی‌نظیر این کشور منتهی شده است. این کشور دارای طبیعتی با کوه‌های پوشیده از برف، کویرهای خشک، سواحل بکر و واحه‌های سرسبز است." جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 24/دی/1398       آخرین ویرایش: 24/دی/1398
مدیریت کیفیت زندگی در گردشگری و هتلداری + فایل PDF

مدیریت کیفیت زندگی در گردشگری و هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب مدیریت کیفیت زندگی در گردشگری و هتلداری ( Managing Quality of Life in Tourism and Hospitality ) آخرین یافته‌ها در این زمینه را با استفاده از نظر محققان و متخصصان، ارائه می‌دهد. در این کتاب شده است تا مطالب همراه با مثال‌هایی در زمینه‌های گردشگری و هتلداری و به صورت کاربردی، مطرح و بررسی شود. تحقیقات با موضوع کیفیت زندگی در گردشگری و هتلداری به سرعت در حال رشد است و به سه دسته اصلی طبقه‌بندی می‌شود. 1 - تحقیق در زمینه کیفیت زندگی که بر گردشگران و میهمانان تأثیر می‌گذارد و همچنین تأثیرات برنامه‌های گردشگری و میهمان‌نوازی خاص بر کیفیت کلی زندگی گردشگران و میهمانان هتل 2 - تحقیق در زمینه کیفیت زندگی که بر کارکنان شرکت‌های گردشگری و هتلداری متمرکز است. مانند تأثیر برنامه‌های تعادل کار و زندگی بر کارکنان هتل‌ها 3 - تحقیق در زمینه کیفیت زندگی که بر جوامع گردشگری تمرکز دارد از جمله تأثیر برنامه‌های جامعه سبز بر کیفیت زندگی ساکنان جوامع گردشگری هر فصل از این کتاب شامل یک مثال از بهترین روش‌ها یا مطالعات موردی را شامل می‌شود و با خلاصه‌ای از مطالب آموخته شده به پایان می‌رسد. آموزه‌های این کتاب برای فعالان گردشگری و هتلداری و همچنین رهبران جامعه، کاربردی است و می‌تواند برای تحقیقات بیشتر از سوی دانشگاهیان فعال در صنعت گردشگری و صنعت هتلداری نیز مورد استفاده قرار گیرد. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 4/آبان/1398       آخرین ویرایش: 24/دی/1398
راهنمای آموزش هتلداری و گردشگری + فایل PDF

راهنمای آموزش هتلداری و گردشگری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - گردشگری علاوه بر جنبه اقتصادی، دارای جنبه‌های قوی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و زیست‌محیطی نیز می‌باشد که محرک تحولات اجتماعی است. درک این تغییر، پاسخ به آن و مدیریت آن لزوما نیازمند شاغلان فرهیخته و تحصیل کرده است که بتوانند طیف وسیعی از مشکلات مرتبط با هتلداری، گردشگری، مسافرت و محیط عملیاتی پیچیده‌ای را پوشش دهد که این افراد در آن کار می‌کنند. هدف کتاب راهنمای آموزش هتلداری و گردشگری ( The Routledge Handbook of Tourism and Hospitality Education ) ارائه گزارشی روشنگرانه و معتبر از موضوعات مختلفی است که در شکل‌گیری دنیای آموزش عالی هتلداری، گردشگری، رویدادها و برجسته کردن راه‌های مبتکرانه و خلاقانه نقش دارند.  تمرکز اصلی این کتاب بر یک فضای برنامه درسی پویاست که توسط عوامل داخلی و خارجی از مقیاس جهانی تا محلی، انواع ارزش‌ها و دیدگاه‌های مختلف مربوط به طیف وسیعی از ذی‌نفعان و همچنین تغییر فلسفه سیاست آموزش، تعلیم و تربیت و تمرین تدریس،  شکل می‌گیرد. این معیار برای طراحی و توسعه برنامه‌های درسی در آینده، قادر خواهد بود تا توسعه رویکردهای مفهومی و نظری در زمینه آموزش هتلداری و گردشگری را به طور انتقادی بررسی کند.  این کتاب شامل مشارکت‌های متخصصان این رشته می‌باشد. مباحث ارائه شده در این کتاب از لحاظ نوشتاری، بین رشته‌ای و از نظر محتوا و دامنه پوشش، بین‌المللی است. کتاب حاضر، راهنمای سيستماتيک براي وضعيت دانش موجود در زمينه آموزش هتلداری و گردشگری و مسير آينده آن ارائه می‌دهد. به همین دلیل مطالعه آن برای دانشجویان، پژوهشگران و دانشگاهيان در زمينه‌های هتلداری، گردشگری، رویدادها، تفريحات و اوقات فراغت بسیار ضروری و مفید خواهد بود. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 26/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 26/شهریور/1398
کلان داده‌ها و ابداعات در صنعت گردشگری و هتلداری + فایل PDF

کلان داده‌ها و ابداعات در صنعت گردشگری و هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب کلان داده‌ها و ابداعات در صنعت گردشگری و هتلداری ( Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality ) به همراه شواهد عملی و تحقیقاتی چندجانبه و میان رشته‌ای در رابطه با نقش و بهره‌برداری از کلان داده‌ها ( Big Data ) در تحریک و حمایت از نوآوری در صنعت هتلداری و گردشگری می‌پردازد. این کتاب که در سال 2019 میلادی منتشر شده است، چارچوبی یکپارچه و نقشه راهی برای خلاصه کردن موضوعات اصلی فراهم می‌کند که هم محققان و هم متخصصان باید برای نوآوری داده‌های کلان و موثر آن را دنبال کنند. کتاب کلان داده‌ها و ابداعات در صنعت گردشگری و هتلداری یک مدل مبتنی بر فرایند را برای شناسایی و پیاده‌سازی استراتژی‌های نوآورانه داده‌های اطلاعاتی در زمینه هتلداری، ارائه می‌دهد.  این چارچوب فرایندی متشکل از چهار بخش اصلی است: ورودی مورد نیاز برای نوآوری در Big Data فرآیندهای مورد نیاز برای اجرای نوآوری Big Data نتایج نوآوری Big Data عوامل زمینه‌ای که بر بهره‌برداری از Big Data و پیشرفت در بهره‌برداری از Big Data برای نوآوری کسب و کار تاثیر می‌گذارند. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 5/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 5/شهریور/1398
ایمنی مواد غذایی؛ تحقیق در مورد خطر در غذاهای خطرناک + فایل PDF

ایمنی مواد غذایی؛ تحقیق در مورد خطر در غذاهای خطرناک + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب ایمنی مواد غذایی؛ تحقیق در مورد خطر در غذاهای خطرناک ( Food Safety_ Researching the Hazard in Hazardous Foods ) بررسی جامعی از اطلاعات ایمنی و بهداشت در مورد غذاها را با استفاده از کاربرد عملی از یافته‌های پژوهشی موجود، ارائه می‌دهد. مفاهیم این کتاب به بررسی و تحقیقات در مورد یافته‌ها و مفاهیم کاربردی برتر در این حوزه پرداخته و مسائل عملیاتی خاصی را ارائه می‌کند.  این کتاب قرار است مفاهیم و راهکارهای رعایت ایمنی و بهداشت مواد غذایی در محیط‌های مختلف مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، مدارس، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها را مورد بررسی قرار دهد و به همین دلیل، مفاهیم این کتاب چندین حوزه متفاوت شامل آشپزی، هتلداری، میکروبیولوژی و تجزیه و تحلیل عملیات را در برمی‌گیرد. مهم‌ترین مباحث مطرح در این کتاب عبارت است از؛  اهمیت ایمنی مواد غذایی در رستوران‌ها تاریخچه قوانین ایمنی مواد غذایی در رستوران‌ها مسائل میکروبیولوژی فرایند بازرسی ایمنی غذا در رستوران فرایند قانونی، روندهای نظارتی و انجمن‌ها مسائل حقوقی برای ایمنی مواد غذایی تفاوت در درک ایمنی مواد غذایی برای مصرف‌کنندگان، مقامات مسئول نظارتی و کارمندان رستوران‌ها در‌ موارد اضطراری آب و برق، چه فعالیت‌هایی باید انجام دهند؟ بهداشت کارکنانی که مستقیما‌ با میهمان سروکار دارند و درک مصرف‌کنندگان از ایمنی مواد غذایی رسانه‌های اجتماعی و بحث‌های مربوط به ایمنی مواد غذایی ایمنی مواد غذایی در بازارهای کشاورزان ایمنی مواد غذایی در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 22/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 22/مرداد/1398
فرایند پذیرش و تسویه حساب: مدیریت عملیات هتل + فایل PDF

فرایند پذیرش و تسویه حساب: مدیریت عملیات هتل + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب فرایند پذیرش و تسویه حساب ( Check in -Check Out - Managing Hotel Operations ) برای دوره‌های مدیریتی در هتل مناسب است که بر عملیات فرانت آفیس یا مدیریت هتل، تمرکز دارند. این کتاب معمولا در کنار دوره‌های آموزشی دیگر از قبیل خانه‌داری، حسابداری، بازاریابی یا منابع انسانی هتل، تدریس می‌شود و در نسخه نهم خود نیز همچنان هدایت پیشرو در مدیریت عملیات سودآور یک هتل را به عهده دارد.  کتاب "فرایند پذیرش و تسویه حساب؛ مدیریت عملیات هتل" در نسخه جدید خود به طور گسترده‌ای اصلاح شده که این نشان‌دهنده تغییرات سریع در صنعت هتلداری و سازگاری این کتاب با تغییرات است. مطالب این کتاب حاوی جزئیات پرمغز در خصوص بهترین شیوه‌های عملیاتی و مسیرها در آینده است و بیشترین پوشش را در زمینه محتوای اختصاصی انجام داده است. دانشجویان هتلداری با مطالعه مطالب این کتاب، قادر خواهند بود تا بر اساس جریان تجربه میهمان به درک ذهنی قوی از این فرایند دست پیدا کنند. این فرایند را می‌توان در مراحل رزرو، ورود، ثبت‌نام، خرید خدمات، خروج، صدور صورتحساب و ثبت، خلاصه کرد. کتاب "فرایند پذیرش و تسویه حساب؛ مدیریت عملیات هتل" بخش اقامتی هتل را به طور کامل پوشش داده است و علاوه بر مطالب ذیل را به صورت جدی مورد بررسی قرار می‌دهد. صعود در فضای کسب و کار بین‌المللی عملیات سبز منابع مالی جدید بوتیک هتل و مجموعه‌های شهری استراتژی‌های جدید در فرایند رزرو جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 8/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 8/مرداد/1398
غذا، آشپزی و شایستگی فرهنگی برای آشپزی، هتلداری و متخصصان تغذیه + فایل PDF

غذا، آشپزی و شایستگی فرهنگی برای آشپزی، هتلداری و متخصصان تغذیه + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‎نیوز ، کتاب غذا، آشپزی و شایستگی فرهنگی برای آشپزی، هتلداری و متخصصان تغذیه ( Food, Cuisine, and Cultural Competency ) جامع‌ترین سنت‌های غذایی منحصربفرد در مورد سلامتی را پوشش می‌دهد.  مطالب این کتاب اهمیت بالای درک فرهنگی و شایستگی حرفه‌ای در محیط کسب‌ و کار امروز را مورد بررسی قرار داده و به خواننده کمک می‌کند تا موارد مرتبط با سلامتی در بسترهای متفاوت را آشکارا درک کند. با خواندن مطالب این‌ کتاب قادر خواهید بود تا تکنیک‌های ارتباط با مشتری را شناسایی کنید و بدین ترتیب، افراد متخصص در حوزه‌های روابط‌عمومی، خواهند توانست با مشتریانی که از اقوام مختلف هستند، روابطی بر پایه اعتماد ایجاد کنند. هر فصل از این کتاب، بیانگر یک موضوع بسیار جدید و پیشرو بوده و یک فرهنگ یا منطقه خاص را پوشش می‌دهد و در زمینه‌های مختلفی از تغذیه و سلامتی، مباحثی را مطرح می‌کند. از‌ مهمترین مباحث‌ فصل‌های این‌ کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: شیوه و سبک زندگی  الگوهای غذا خوردن غذاهای اقوام مختلف برنامه‌ریزی منو ارتباطات ( کلامی و غیر کلامی ) ده‌ها مطالب خواندنی دیگر جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 24/تیر/1398       آخرین ویرایش: 24/تیر/1398
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...