کتابخانه بین المللی

از کتابخانه بخش هتل کتاب هتل نیوز می توانید کتاب مورد علاقه خود را در حوزه هتلداری با جزئیات بررسی و در صورت تمایل دانلود نمائید.


توسعه هتل‌ها و تجهیزات هتلداری + فایل PDF

توسعه هتل‌ها و تجهیزات هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز – کتاب توسعه هتل‌ها و تجهیزات هتلداری ( Developing Hospitality Properties & Facilities ) با توضیح فرایندهای مربوط، یک راهنمای ضروری برای فراگیران و متخصصان صنعت هتلداری به حساب می‌آید زیرا موضوع توسعه هتل‌ها و امکانات آنها همواره یکی از مسائل کلیدی در میان مدیران هتل بوده است. مفاهیم مطرح در این کتاب در رابطه با چگونگی مدیریت تجهیزات هتلداری به بهترین نحو ممکن است. این مفاهیم با استفاده از یک بینش مبتنی بر مدل‌های رایج، توانسته است تا مطالب مورد نظر را در یک فرایند منظم و با یک روش آگاهانه، القا کند. در نسخه دوم این کتاب، مطالعات موردی جدید بین‌المللی از شرکت‌های مانند MyTravel، دیزنی لند، پاریس هتل و ... ارائه شده است. از سوی دیگر فصل‌های مختلف این کتاب نیز توسط نویسندگان معروفی نگاشته شده است. با توجه به مشارکت کارشناسان و دانشگاهیان، این کتاب به طراحی مسائل و روابط عملیاتی در هتل‌ها توجه دارد و به همین دلیل می‌تواند راهنمای مناسبی برای مدیریت هتلداری در درک چگونگی کارکرد بخش‌های مختلف هتل و ارتباط آنها با یکدیگر باشد. با توجه به مشارکت دانشگاهیان و کارشناسان، این کتاب به طراحی، ساخت مسائل و روابط عملیاتی در هتلها توجه دارد و به همین دلیل میتواند راهنمای مناسبی برای مدیریت هتلداری در درک چگونگی کارکرد بخشهای مختلف هتل و ارتباط آنها با یکدیگر باشد. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش، اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 23/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1398
 مدیریت مالی و حسابداری در صنعت هتلداری بین‌المللی + فایل PDF

مدیریت مالی و حسابداری در صنعت هتلداری بین‌المللی + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب مدیریت مالی و حسابداری در صنعت هتلداری بین‌المللی ( Accounting and Financial Management. Development in the International Hospitality Industry ) مباحثی را در خصوص فرایندهای توسعه یافته و تحقیقات نوآورانه در زمینه مدیریت مالی در این صنعت و در سطوح بین‌المللی، ارائه می‌دهد. محتوای این کتاب از منابع غنی تحقیقات بین‌المللی و دانشگاهی، ارائه‌های دانشجویی، مشاوره‌ها و حسابداری‌های حرفه‌ای، تشکیل شده است و برای جمع‌آوری آن از مدیران ارشدی که در حوزه‌های تدریس، بورسیه، تحقیق و مشاوره در صنعت هتلداری سراسر جهان مشغول به فعالیت هستند، کمک گرفته شده است. در حقیقت مطالب موجود در این کتاب از منابع مذکور و همچنین از تجربیات افراد شاغل در حوزه صنعت هتلداری، تشکیل شده است و مستقیما به مسائل و مشکلات مدیران این صنعت، مربوط می‌شود. بنابراین مطالعات موردی مورد اشاره از تعداد بسیار زیادی از شرکت‌ها در سراسر جهان، جمع‌آوری شده‌اند که عمدتا متعلق به گروه‌های هتلداری مانند Sheraton و Holiday Inn است. مطالب این کتاب به سه بخش عمده مدیریت عملکرد، مدیریت اطلاعات و مدیریت دارایی‌ها تقسیم می‌شود. از سوی دیگر این کتاب به بررسی موضوعاتی مانند مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری بین‌المللی، اندازه‌گیری موفقیت مالی، چارچوب برنامه‌ریزی در خصوص سودآوری، تصمیم‌گیری در خصوص قیمت‌گذاری نرخ اتاق، مدیریت دارایی‌های هتل و کاهش ریسک در راستای افزابش ارزش شرکت، می‌پردازد. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش، اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 15/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1398
قوانین هتلداری + فایل PDF

قوانین هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب قوانین هتلداری ( Hospitality Law ) شامل توصیه‌های قابل اطمینان برای کمک به مدیران هتلداری است که مشکلات قانونی و حقوقی آنها را کاهش می‌دهد. این کتاب برای مشکلات مختلفی که ممکن است در هتل به وجود آید، راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهد. برای مثال آیا میهمانی ناراضی دارید که مجبورید به شکل قانونی پول غذایی را که در رستوران شما صرف کرده را به او پس دهید و یا آیا مجبورید پولی را میهمان مدعی است از اتاقش دزدیده شده را به او باز گردانید؟ کتاب قوانین هتلداری شامل تمرین‌های تعاملی است و اطلاعات بروزی در مورد قوانین جدید صنعت هتلداری را ارائه می‌دهد و مدیران و دانشجویان را با پیشینه الزامات ایمنی و حفاظت، آشنا می‌کند. مباحث مربوط به اخراج و استخدام کارکنان، مشاجرات با مشتریان و مسائل حقوقی در سفر و گردشگری از جمله حمل و نقل، آژانس‌های مسافرتی، تور اپراتورها، تفریحات و ... از دیگر موارد مطرح در این کتاب است. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش، اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 6/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 25/آذر/1398
حسابداری مدیریت هتلداری + فایل PDF

حسابداری مدیریت هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب درسی حسابداری مدیریت هتلداری ( Hospitality Management Accounting ) برای دانشجویان مدیریت دوره‌های هتلداری بسیار مفید و کاربردی است زیرا مبانی حسابداری مدیریت را از منظر صنعت هتلداری، تدریس می‌کند. از جمله مهمترین ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: مباحث مربوط به اخلاق در هر فصل  نمونه‌ها و تجزیه و تحلیل اظهارات مالی واقعی از شرکت‌های هتلداری  موارد مدیریت عملکرد، مهندسی منو و اطلاعات در رابطه با برنامه‌های کامپیوتری  در سراسر جهان، عملیات جدیدی در حوزه صنعت هتلداری در حال ایجاد است و این در حالیست که شرکت‌های تاسیس شده، همچنان محصولات خود را گسترش می دهند. این افزایش رشد و رقابت نه تنها بر اپراتورهای صنعت هتلداری تاثیر می‌گذارد بلکه مشتریان را نیز وارد چرخه خود می‌کند. در صنعت هتلداری، کارشناسان و مدیران به مدیریت متکی هستند و تکنیک‌های حسابداری برای کمک به رشد آنها در این محیط در حال گسترش، کمک می‌کند. در حقیقت باید گفت که مشتریان اهمیت بیشتری را به قیمت، کیفیت و سطح خدمات دریافتی می‌دهند. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 16/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 21/بهمن/1397
ارتباطات بازاریابی در صنعت هتلداری و گردشگری + فایل PDF

ارتباطات بازاریابی در صنعت هتلداری و گردشگری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - حوزه‌های صنعت هتلداری و گردشگری مدرن به سرعت در حال تغییر است و این تغییر در پاسخ به نیازهای فزاینده مصرف‌کنندگان و نیز استحکام محیط بازاریابی و رسانه، منجر به افزایش تاکید بر استراتژی‌های ارتباطی شده است. چگونه استراتژی‌های ارتباطی می‌توانند تقاضای متغیر و چالش‌ برانگیز مصرف‌کنندگان مدرن را برآورده کرده و مزیت رقابتی شرکت را حفظ کنند؟ مفاهیم، استراتژی‌ها و موارد مورد بحث در کتاب ارتباطات بازاریابی در صنعت هتلداری و گردشگری ( Marketing Communications in Tourism & Hospitality ) ویژه صنعت گردشگری و هتلداری است. این کتاب با استفاده از مطالعات موردی معاصر مانند گردشگری آفریقای جنوبی و قطارهای توریستی به تشریح و توضیح فعالیت‌ها و تئوری مرتبط با این صنعت می‌پردازد. ترکیب مفاهیم تئوری با یک راهنمای عملی و تکنیک‌ها و مهارت‌ها، می‌تواند نشان‌دهنده نقش ارتباطات در ارائه خدمات هتلداری و گردشگری باشد.   در این کتاب توسعه مهارت‌های عملی لازم برای درک، تفسیر و پیاده‌سازی راهبردهای ارتباطی در این صنعت به طور دقیق شرح داده شده است. خواندن این کتاب برای دانشجویان مدیریت هتلداری ضروری محسوب می‌شود و یک منبع ارزشمند برای کارشناسان بازاریابی در این حوزه رو به رشد است. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 21/بهمن/1397
راهنمای مدیریت استراتژیک هتلداری + فایل PDF

راهنمای مدیریت استراتژیک هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز – کتاب راهنمای مدیریت استراتژیک هتلداری ( Handbook of Hospitality Strategic Management ) شامل 20 فصل است که به کمک 31 نفر از پژوهشگران برجسته و شناخته شده، اساتید دانشگاه، مشاوران و رهبران صنعت هتلداری جهان تالیف شده است. نویسندگان کتاب راهنمای مدیریت استراتژیک هتلداری به بررسی گسترده تاریخچه فعلی و مباحث اصلی تحقیقات استراتژیک، مطرح در صنعت هتلداری پرداخته‌اند. از سوی دیگر در این کتاب، مباحث تئوری نیز با استفاده از موارد عینی و مثال‌های ملموس در صنعت هتلداری به صورت عملیاتی نشان داده شده است. کتاب راهنمای مدیریت استراتژیک هتلداری از اصل هماهنگی در مدیریت استراتژیک استفاده می‌کند که نشان می‌دهد شرکت‌های هتلداری با استفاده از این اصل، فرصت‌هایی که در اختیار دارد را با استراتژی‌های رقابتی، شایستگی‌های منحصربفرد و فرایندهای اجرایی خود همسو کرده و موفق به کسب مزیت رقابتی در بازار می‌شود. کتاب راهنمای مدیریت استراتژیک هتلداری ( Handbook of Hospitality Strategic Management ) شامل بخش‌های زیر است؛ بررسی‌های محیطی استراتژی به عنوان سرمایه‌گذاری در رقابت  شایستگی‌های منحصربفرد صلاحیت‌های عملکردی  تصمیم‌گیری  پیاده‌سازی  استراتژی و مسائل چندگانه جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 9/دی/1397       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1398
مدیریت بین‌المللی هتلداری + فایل PDF

مدیریت بین‌المللی هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب مدیریت بین‌المللی هتلداری ( International Hospitality Management ) در رابطه با مسائل و برنامه‌های کاربردی آخرین تحولات عملیات هتلداری در سطح بین‌المللی است که این موارد را با اصول مدیریت مدرن معاصر، تلفیق کرده است. کتاب مدیریت بین‌المللی هتلداری ( International Hospitality Management ) می‌تواند دورنمایی واقعی از صنعت هتلداری را به شما ارائه کند و بینش تازه‌ای از این حوزه را رقم زند. از سوی دیگر این کتاب دیدگاهی انتقادی از نظریه مدیریت و نظریه‌های سنتی را به نمایش می‌گذارد. کتاب مدیریت بین‌المللی هتلداری ( International Hospitality Management ) به منظور ایجاد آگاهی بیشتر در خصوص عوامل بین‌المللی طراحی شده است که بر استراتژی‌ها و عملکرد سازمان هتلداری تاثیر می‌گذارد. این کتاب متشکل از سه بخش و چهارده فصل است که هر کدام با موضوعات مهم مدیریت هتلداری بین‌المللی مطابقت دارد و به طور کامل با اصول یادگیری در سراسر جهان منطبق است. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 29/آبان/1397       آخرین ویرایش: 21/بهمن/1397
مدیریت مالی در هتل + فایل PDF

مدیریت مالی در هتل + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - هدف از نوشتن کتاب مدیریت مالی در هتل ( Hospitality Financial Management ) ارائه یک رویکرد عملی در زمینه مدیریت مالی در حوزه صنعت هتلداری است که علاقه‌مندان را با مفاهیمی مانند مدیریت مالی، مهارت‌ها و ابزارهای مدیران و کارآفرینان موفق در این صنعت، آشنا می‌کند. مخاطبان اصلی این کتاب مالی که رویکردی کاربردی دارد، دانشجویان مقطع کارشناسی هستند که دوره مدیریت مالی هتلداری را سپری می‌کنند. علاوه بر این می‌توان این کتاب را به عنوان یک کتاب تکمیلی در سطح کارشناسی ارشد دوره مدیریت هتلداری نیز استفاده نمود. مدیریت مالی هتلداری یک مفهوم کارآفرینی به شمار می‌آید و مباحث مرتبط با آن نیز بر این اصل تاکید می‌کنند که برای موفقیت در دنیای کسب و کار در هر سطحی بایستی همیشه مانند یک مالک فکر کنید و مانند یک مدیر، عمل کنید. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 28/آبان/1397       آخرین ویرایش: 21/بهمن/1397
مدیریت منابع انسانی در صنعت هتلداری + فایل PDF

مدیریت منابع انسانی در صنعت هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - مدیریت منابع انسانی در صنعت هتلداری ( Human Resource Management in the Hospitality Industry )  یک راهنمای جامع در زمینه مدیریت منابع انسانی در صنعت هتلداری محسوب می‌شود. کتاب مدیریت منابع انسانی در صنعت هتلداری به چالش‌های خاصی از جمله چگونگی برخورد با کارمندانی با پیش‌زمینه‌ها و نقشهای متفاوت شغلی، تمرکز همیشگی و مداوم بر ارائه خدمات به میهمان و ساختار سازمانی می‌پردازد که این سازمان‌ها اغلب ساختاری متفاوت با مدل‌ شرکت‌های عمومی دارند. با وجود چنین نگرانی‌های خاص در صنعت هتلداری، این کتاب می‌تواند به عنوان یک راهنمای قطعی و کاربردی برای موفقیت در یک هتل و یا هلدینگ مربوط به هتل استفاده شود. این کتاب به مدیریت منابع انسانی در هتل به عنوان یک تصمیم گیری استراتژیک می‌نگرد که بر عملکرد، کیفیت و انطباق قانونی کسب و کار هتل، تاثیر بسزایی می‌گذارد. از جمله مواردی که در این کتاب به آن پرداخته می‌شود، عبارت است از: مفاهیم پایه‌ای در صنعت هتلداری قوانین پرسنلی جبران خدمات ارزیابی عملکرد نگرانی‌های زیست‌محیطی و ایمنی اخلاق و مسئولیت اجتماعی قانون استخدام و سیاست‌های منابع انسانی در صنعت هتلداری در این کتاب سعی شده است که بر معضلات منحصربفردی در حوزه HR تاکید شود که مدیران این صنعت با آنها درگیر هستند که از این میان می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد. درک نیازهای گروه گسترده‌ای از کارمندان در تمامی سطوح چگونگی تصمیم‌گیری موثر و درک عواقب آن توسط مدیران ارشد در حوزه HR و بررسی تاثیرات آن چگونگی کار با اتحادیه‌های کارگری در صنعت هتلداری با در نظر داشتن قوانین مرتبط با کار موثر در صنعت هتلداری مدیریت کارکنان در یک هتل زنجیره‌ای بین‌المللی جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 14/آبان/1397       آخرین ویرایش: 21/بهمن/1397
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...